niedziela, 24 sierpnia 2014

Tekturowe serduszka

Chciałabym podzielić się z Wami nowym pomysłem. Postanowiłam podzielić nasze dekoracje "Chmurkowe opowieści', dlatego od tego momentu możecie wybrać konkretny element i kupić jego dowolną ilość. Dziś przedstawiam Wam tekturowe serduszka a moją pierwszą inspiracją jest girlanda. Girlanda z serduszek może stać się wyjątkową dekoracją naszego pokoju, bądź pokoju naszego dziecka. Szczególnie polecam ją fotografom do sesji dziecięcych, noworodkowych czy rodzinnych jako ozdobę w tle bądź trzymaną w rękach. Z tej okazji chciałabym zaproponować również girlandy wykonywane przeze mnie w wybranej przez Was kolorystyce oraz długości. Do wyboru jest również element łączący ;) - wstążka bądź sznureczek. Jestem otwarta na wszelkie pomysły związane z naszymi serduszkami i innymi elementami zestawu. Każdy z nowych pomysłów będzie wyceniany indywidualnie. Zamówienie i zapytania proszę kierować pod adresem mailowym: kartonmania.pd@gmail.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz